Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2019 12:47 - Да простим на себе си
Автор: zavinagiobichana92 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес стигнах до извода, че ни е трудно да простим на другите, защото всъщност имаме проблем с това да простим първо на себе си..Това става на дълбоко подсъзнателно ниво. Ние не обичаме себе си, мислим неправилни неща за себе си, и ги пренасяме във взаимоотношенията си с другите..Бог ни заповядва да обичаме другите както себе си. Всъщност ние ги обичаме толкова, колкото обичаме себе си, а мнозина от нас всъщност сами себе си изтезават и се самобичуват със самообвинени, страх, вина, колко повече другите.. Вече няколко пъти съм се хващала как сериозно се ядосвам на самата себе си, когато не направя нещо както трябва или съм проявила някаква глупост или глупава грешка..В тия моменти се мразех с такава ярост, че ми стана ясно колко голям проблем имам със самата себе си, и как бих могла да простя и да приема хората, които са като мен, моите еднокръвни? Като християнка би трябвало да вярвам напълно в Божието приемане, и ако Той - Святият и Великият Бог без недостатък ме приема, коя съм аз,че да не приемам себе си? Ако Той от любов сдържа гнева си, когато съм сгафила, то коя съм аз да се ядосвам на себе си и да се наранявам сама с думи и наказания от типа - вина, забрани и тем подобни? Със сигурност трябва да има някаква причина да постъпвам така със себе си..В търсене на корена й съм. Искам да обичам, да бъда свободна да обичам без границите - вина, страх, непростителност, предпазливост и т.н..Любовта за мен винаги е била синоним на свободата. Само свободните хора обичат истински!


Тагове:   Бог,   гняв,   свобода,   любов,   прошка,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zavinagiobichana92
Категория: Други
Прочетен: 27880
Постинги: 12
Коментари: 19
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930